mina grannar!!

ja fy faaan!men,,, vill först bara tala om att detta e min blogg, ett forum där jag säger precis vad jag känner o tycker,,,, det kallas yttrandefrihet, om det sårar eller gör någon arg e sånt som jag i detta forum e ansvarsbefriad ifrån,,,,,
vill börja med att undra varför dom ljuger,, säger att jag säljer sånt som e trasigt? skulle jag behöva det? hmmm tror ej det, jag har gott ställt o behöver faaaan inte blåsa en unge på 3000 kr men däremot anser jag att rätt skall vara rätt, nu har jag fått nog, det ter sig som att personer i min omgivning ej förstår det..
förra helgen så väcktes vi kl tre på natten av några djävla muppungar som tagit sin första fylla, min familj o jagg låg och sov o plötsligt rasslade det till på balkongen, jag sprang ut o såg de där djävla dårarna stå där o vrååla efter granntjejen,,, såklart! jag sade åt dem att hålla sin käft, men de baraa fortsatte,,, jag sade då att dom fick välja mellan stryk eller att gå o då gick dom,,, en timme senare stod en av dem åter där o vrålade,,,,,,,,,,,,,,;)
igår så hände samma sak fast med andra aktörer,, mitt i natten stog där tre andra idioter granntjejen j o hennes hjärndöda kumpaner o gapa o slängde sten,,,, våran sjuka bebis vaknade, min tjej vaknade o natten blev ett helvete för oss,,,, dom var uppkäftiga mot min tjej o spottade sedan på våran dörr då de gick förbi den, hahahaha faaan jag fattar inte att dom törs! o till råga på det så har riggargatans helt egna alien,,, den glosögda lilla fittan j skrivit i sin blogg om hur dumma o sjuka i huvudet vi e,,,, stackars liten :(,,,, men tror att hon akta sin käft  hädanefter... nåja man får ta det som en svensson,, klagomål e nu inlämnat hos  hyresvärden så förhoppningsvis löser det sig... hoppas det löser sig "trots omständigheterna" ;) kram på er alla från en sne jimmy.

Kommentarer
Postat av: Moster

Det är bra Jimmy Darling,stå på dig och de dina.

P&K

Moster

2009-10-18 @ 20:24:58
URL: http://www.hemmahossussie.blogspot.com/
Postat av: Elin

Men de finns ju idioter till folk... Hoppas att ni, trots dumskallar till grannar, mår bra o trivs med livet. Saknar er, vi ses till jul när jag kommer hem. Krama maria riktigt hårt från mig ! Kram Elin

2009-10-18 @ 21:26:52
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hade blivit galen om jag hade det som er!

Jag hade nog inte kunnat tygla mitt humör och mina nävar faktiskt.. tack och lov så bor vi i ett relativt lugnt trapphus.



Men hoppas att allt löser sig på bästa sätt.

2009-10-19 @ 09:22:38
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom till Valbo!!!!!

Farbror Adam!

2009-10-20 @ 00:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0