Jag e trött.

ja , jag e trött som fan,,, orkar inte gadda , orkar inte diska, orkar inte garva hela tiden.
Men jag orkar ändå älska, jag orkar tro, o jag vill fortsätta med att sträva, ja det e inte så att jag e speciellt deppad faktiskt trots allt som skett,,, det e mer så att jag behöver en liten paus från det.
Jag kom på att jag hade en blogg, den har gett mig massor, hade glömt det, liksom vad de var värd för mig, det e ju såhär,,,, jag e fan duktig, det måste jag säga,, har gjort det bra hittills,,,
Jag glömmer ibland, för ibland blir jag blind, jag ser bara sånt jag vill ha oglömmer det som faktiskt finns, det jag redan kan ta på,,,, jag sitter o nöter på mina planer, jag stressar upp mig utan att veta varför?! asså jag måste ju komma ihåg var jag kommer ifrån,, o jag måste komma ihåg det jag vet, för jag vet så mycket om livet som inte många andra vet,,,,, kanske e det en förmåga att se utanför ramarna,,, eller så kanske det e ren paranoia,,, men hur det än e så skrämmer det mig inte det minsta,,,,,, mina toerier om livet skrämde mig förut men nu finner ja tröst i att se dom som min sanning,, tröst då livet bara går emot mig,,,,, för det enda som e äkta,,, anser jag, det e kärlek o hat,,,,, resten e bara vad vi tror e viktigt att kunna,,, ja resten e bara kontruktioner av olika slag som olika människor genom generationer ansett vara bra av olika anledningar,,, mest ekonomiska sådana givetvis,,, men iallafall,,,,,,inget e äkta förutom kärlek o hat,,, allt för att skrämma o hålla oss på plats,,,,, o det e viktigt för mig att se det så då livet går emot mig.... äh vet ej hur ja ska orka sitta o förklara detta på ett sätt som gör det vatten tätt..... för det e vattentätt om man ser det i helhet. nej nu skaja fortsätta min paus,,,, peace.

Kommentarer
Postat av: Maria

Min sanning e min verklighet.. Ibland glömmer jag att min sanning inte stämmer överens med verkligheten,o låser mig vid det Jag har en ofantlig tur som har dig vid min sida,du kan ibland lyckas peta hål på min bubbla o pysa ut "min" sanning o peta in lite av den verkliga sanningen på ett ödmjukt sätt som får mig att lyssna Jag har svårt för det ibland,sätter på nå sjukt vis mig själv o mitt ego i 1a rummet för att jag ibland trivs i min offer kofta Ska börja försöka tänka mer på hur andra känner,upplever mm Har en övertygelse om att om jag gör det,så kommer jag att må bättre O det e du Min Jimmy som hjälper mig att visa vägen Jag älskar dig, jag älskar dig,jag älskar... allt hos dig Puss på nosen min dröm <3

2009-03-05 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0