MAGI O INTE NÅGON ILLUSSION!!!

ja det kallar jag magi,,, det jag ser nu e magiskt, min kvinna står här framför mig o dansar med vårann bebis, det tindrar i deras ögon, maria tjatar ,pappa,pappa,pappa titta pappa!
albin grät nyss, han ville nog höra på musik. o då precis exakt då när musiken strömmar ut ur högtalarna så ser han lite ställd ut till en början, sedan hänger han bara o gapar, hans blick ser så långt borta ut, han talar om för mig med dom ögonen att,,, pappa det sprutar magisk luft ur de där lådorna, det gör de. jag vill alltid att min pojk ska få tro det,,,, att luften som låter i de där lådorna e magisk, för det e just de, precis dessa saker som denna,,,,,,, jag skulle vilja kalla för magiska!
så just nu sitter jag här i vårt vardagsrum o alla dessa element strålar samman o fyller mig med kärlek till allt som rör sig omkring mig just nu,,,, tiden står just nu stilla här hemma o jag njuter, inga bekymmer,,,,
musiken gör sitt, anton gör sin grej vid sin dator, mamma dansar,,, albin bara finns o tar in allt som sker,,, o jag då!,,, ja jag kan bara sitta här o se på vad vi tillsammans har åstadkommit på ungefär ett o ett halvt år,,,, gissa hur jag mår!!!!!!
fan vad jag älskar att leva, mitt liv e det bästa livet, min familj e varmare än solen o jag vet att dom älskar mig lika mycket som jag älskar o beundrar dom,,, så gissa, maria du e grym vet du det?  anton du e så duktig, o fin som attan e du,,,, finns här gubben,,,, för jag älskar dig.
albin snälla,,,,, sluta aldrig att skratta som du gör, jag ryser då jag hör dig garva.
o9 sitter vi i våra 4 rum o kök o allt mycket mer o mycket bättre än vi någonsin kunnat önska,,, aaaaa det e så skönt.
för inte alls längesedan va jag hemlös, ensam, sönderstucken i mina armveck,,, hade inte ens telefonväxel, jag åt nästan aldrig, hungrig arg o själsligt uttorkad....... svårt att inte känna sig tacksam idag,,,,,, har ju blivit bortskämd idag löjligt bortskämd,,, behöver så mycket nu,,,, fast det inte e så,,,,, vill ha saker jag inte behöver,,,, ibland glömmer jag det som e viktigt o det stör mig mycket,,,,,, vem fan behöver allt det där? sluta nu jimmy,,, du har börjat tappa det ju. ta det som det e ett tag o njut som just nu istället!!!!! sluta skämta om det här,,, ja jag vet måste faktiskt ta tag i vissa bitar innan det går för långt så e det bara.
ok idag ska jag älska alla här hemma lite extra mycket,,, jag ska älska mig själv lite extra oxå.
ha det!!

Kommentarer
Postat av: sparrisen

Fan va du får till orden mannen.

Bra skrivet

2009-01-12 @ 21:58:51
URL: http://marjavaara.blogg.se/
Postat av: tanja

glad för dejj o önskar dejj allt gott ska du veta..ingen tvekan..tror på dejj o d här m gaddningen..men d är ju yesterdays news..ja o så sinnesro o fridens liljor..kramar//tanja

2009-02-17 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0