mitt liv!

ja mitt liv e fantastiskt,,,  nu e den krisen över!!! fy fan vad det har varit jobbigt, jag har tillsammans med min kvinna gått igenom en enormt jobbig tid.
vi har en sjukdom båda två, en sjukdom som heter alkoholism,,, vi e ävan narkomaner båda två,, visst jag tänkte väl att det gått lite väl smärtfritt fram tills nu, men för ett par veckor sedan kom krisen,,, tyckte min underbara kvinna var helt dum i huvet, hon tyckte det om mig o allt va jobbigt!! vi har bråkat varje dag i två veckor, ja har sagt jättedumma saker flera ggr till maria,,, åh fy fan vad jag blir ledsen när jaf tänker på det,,, jag e ju så kär i henne,,,,
men det fina i detta som varit e att vi stått kvar ändå, det hade inte varit så förr,,, då hade jag flytt för länge sedan,,, men nu har jag fått smaka på de resultat som kriser kan ge,,, den här krisen har handlat om att vi båda varit sugna på knark, jag har haft en längtan efter att få slippa allt ansvar igen,,, inte tänka på alltsom ska fixas, inte gå upp bara för att jag måste, bara leva för dagen o bara öra allt för min egen skull.
vetju att det bara gör mig olycklig, eller olycklig e fel ord,,, tror snarare att det gör mig apatisk,,, det e väl det jag saknat,,,,,,,,, att slippa känna.
för mig har det varit lösningen på mycket i mitt tidigare liv, trots att det inte funkade att döva mina känslor de sista åren så kämpade jag,,, kämpade efter att få det som känns att bara försvinna,,,, jag gilade tomheten, endast då kunde jag få en känsla av att det e ok iallafall, ok att va tvungen att finnas till överhuvudtaget. trodde att livet bara kunde va ok då.
vet bättre idag,,, orkar inte fly från dte jag sökt mer,,,, livet kommer att göra ont!!!! livet kommer att vara skönt!!!! det kommer att gå upp o ner, det e härligt o skrämmande på samma gång, förvirrande men djävligt mycket mer fargat,, o jag gillar färger.
svårt att inte va glad!!!! mitt barn liger på soffan o pillar sig på örat,,, det har jag gjort sedan jag va barn,,, gör det än,, min vackraste lilla unge,,, jag e så förälskad i honom att jag kan dö,,,,
min alskade maria,, som e så vacker att luften får färg runt henne, o mitt hjärta slutar nästan slå, tiden står nästan stilla varje gång hon svassar förbi,,,, jag älskar henne så. det som fattas mig nu e att anton, min lilla gngster oxå va med oss på heltid,,,, saknar honom här hemma. nåja tiden får göra sitt o anton kommer till oss snart......
idag elivet fint, imorgon vet jag inte,,, ska va nykter idag vad som än sker,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0