känner mig ganska ung!!!!!

sitter o lyssnar på flypside o min lilla älskade son ligger sover bredvid mig,,,, jag älskar det här barnet så jag gråter när jag tänker på det,,,, hans söta lilla mun som drar ihop sig som en murkla då han e sur,,,, hans tunhåria lilla skalle som doftar så gott som bara ett barns hjässa kan göra,,,, hans små pluttiga ögonbryn som spelar efter melodin av hans humör,,,, högt,låt,högtolågt på samma gång, o ibland bara helt perfekt formade efter hans vackra lilla ansikte..... nu lyssnar vi på hög musik tillsammans, han älskar det!!! bara somnar direkt det spelas musik,,,,,
 PAPPA  ÄLSKAR MIG....
det spelar ingen roll hur högt jag låter,,,,,
för ja får vara hur arg jag vill,,,, varje dag!
o de dagar jag bara gråter o gråter,,,
så kommer pappa,,,, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0