jättelånga resor,,, massor att lära o känna,,

har varit på ett konvent i helgen,,, ett relationskonvent,, så djävla cool att vi båda vill utvecklas i detta. konventet var i halmstad resan dit tog tio timmar med tåg!!! med en unge som varit jätteduktig hela resan,,, vi bodde på ett jättemysigt hotell ohade det bara helmysigt hela helgen.
asså jag har nog aldrig känt någon fotsvett som ens varit närheten av den jag hade i helgen,,, fy faaan,,,
det doftade i hela vagnen där vi satt,,, när vi kommit till hotellet så fick min kvinna tvätta mina fötter o sen fick jag ine ha på mig skorna mer,,,,,
mitt barn har börjat utvecklas i rask takt,, han ler , han skrattar litet o babblar hela tiden,, fan vad kul det e.... gud vad han e fin min lilla tokunge,,, han har ett djävla humör o det ska han väl ha med tanke på vika föräldrar han har!!!

det fanns en tid då jag ej längre vågade tro på livet mer,
trodde inte att det gick att reparera igen,
mina drömmar tog jag med på vägen dit ner,
ja mina drömmar va min enda stöttande vän,
kärleken fanns ej mer där jag levde mitt liv då,
jag passade in så gott jag kunde, annars dör man!!
det gjorde så ont i början men jag måste kliva på,
det handlade om att överleva så vad gör man?

ja, det fanns en tid o jag får aldrig låta mig glömma den,
trots att det mycket e helt igen så e jag inte klar,
i mig fanns en liten kille o jag ska aldrig mer gömma den,
jag älskar den lilla killen o vill att han ska få finnas kvar,
han e en del av mig som misshandlats under så läng tid,
o som jag nu vill återgälda med ett kärleksfullt liv,
gömde honom tidigt, direkt jag hamnade litet på glid,
idag vill jag tänka mig för innan varenda litet kliv.

steg för steg, dag för dag ska jag leva fullt ut,
ska känna på livet trots att det svider djävligt ont ibland,
vet att det jag har idag en gång kommer att ta slut,
därför ror jag idag inte lika hårt, vill se livet, innan land,
jag vill se mina barn växa, vill ha ett långt liv med min kvinna,
har äntligen hittat en ganska bekväm takt att leva i,
samtidigt vet jag att allt det oxå kommer att försvinna,
vill ta det lugnt så jag får uppleva det som kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: S

Hej! Vi känner inte varandra men jag har saknat dina blogginlägg, kollar nästan varje dag och håller tummarna för er.

2008-09-09 @ 17:53:30
Postat av: h

hej varför får vi aldrig se bilder på maria?

2008-09-11 @ 12:00:20
Postat av: Tommy Engblom

kan du ringa mig eller messa har tappat ditt nr.mvh Tommy 073 807 14 47

2008-09-21 @ 00:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0