hej igen,,,,

ja det va ju ett ta sen senast jag tog mig tid att blogga litet om mitt liv,, mycket har skett, massor har jag känt o så har jag haft fullt upp..... hela tiden,,.
jag vaknar på morgonen det doftar kaffe,,, min vackraste lilla älskling står o ler emot mig,, hon säger; vill du ha kaffe?,, jag säger; ja tack o så ler jag tillbaks,,, jag älskar dig jimmy,,,,,, fan det finns inga ord i hela världen som gör mig så varm,, hon säger det så äkta när hon säger det,,, mmmmm jag älskar dig också min lilla pingla!! o jag kan inte mena det mer än jag gör då jag säger det, så startar en bra dag, en underbar dag, en dag med henne.
jag går med ett leende på mina läppar in till min son som numer ligger o jollrar med hela näven i truten o stirrar på typp gardinerna eller något,,, ser ut som att han mår så bra som alla vill må,,, lixom bara i stunden utan något att stressa iväg emot, inget som stör lixom,,, jag tassar fram emot honom o viskar,,,,hej plutten,, pappa älskar dig, ja jag e din pappa, o du e mitt barn,, jag gör ett fisljud med munnen o han ler mot mig,,, jag känner hur jag blåser ivä med orden,,,,,,,jag e din pappa,,,,, o jag älskar dig så jag tappar andan måste påminna mig om att andas,,,, fan jag e ju verkligen din pappa,, GUD VAD PAPPA ÄLSKAR DIG ALBIN!!!! vrålar mina tankar,,,,,, ooppps! jag kläms ut ur kärlekstuben igen ser honom ligga där vara lixom helt oberörd av vad som just skett,,, du fattar verligen ingenting du, tänker jag, fattar du inte hur stort det här e?? han kastar ett nytt leende mot mig o i min barnsligt lyckliga värld så tror jag att han på så sätt säger att,,, jo farsan klart jag fattar. hehehe så tar han klämmer ut en fis helt nonchit o bara fortsätter vara hemlig.
ja fan vad jg trivs,,, vill ha mer av detta, vet vad det handlar om nu, behöver inte leta mer o det e så skönt.
hej på dig pappas lilla skatt,
idag ska bli en såndär bra dag.
massor av bus o massor av skratt,
ska vi fylla den med du o jag.
om du bara visste hur stort det är,
nu e du med oss min alskade prins.
det var ju inte så väntat det här,
att jag ännu lever o att du oxå finns.
jag vet att du vet men säger ändå,
jag älskar dig albin mer än allt annat.
du ger mig kraft att bara traska på,
i lägen jag förut bara hade stannat.
tack för att du finns. /pappa.

Kommentarer
Postat av: stora lillasyrran

fan va kul du e ibland asså!

ja d e ju helt magiskt d e va d e !

kom ihåg micke kommer ikväll!

pussa albin från faster

2008-10-08 @ 12:40:16
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingarna:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-08 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0