kul att leva! spännande grejor hela tiden!!!!

vart en en bra dag idag,,,, eller int helt bra kanske, har vart lite jobbigt ,,, folk från mitt gamla liv har börjat höra av sig, va ju så djävla dum o gav bort mitt nr,,,,,
som tur e så finns det vänner som kan leda mig då jag känner mig otrygg i livet. tack rogga.
kom att tänka på vilket fint liv jag faktiskt har,,,, mina vänner e ju inte många men ack så fina ,,,,, eller fin? a jag vet att det låter ensamt men dom e ej fler än att jag kan räkna dom på en hand numer. har valt det själv,,, visst finns det nog vänner att tillkalla om livet börjar skrumpna, men de o jag har ju helt olika liv just nu, jag har valt att va lite för mig själv med min nya familj,,, o jag trivs så.
har vänner som försokt att gå samma väg som jag gör nu, sorgligt men det har inte gått nåt bra ännu,, önskar att det gjorde det, kan kännas lite ensamt o höra hur andra jag precis lärt känna sitta o prata gamla minnen, för jag kan ju inte dela med mig av mina iallafall inte med någon som kan delta med samma glöd,. men minnen skapar man ju hela tiden o snart e jag väl där o petar jag med,,,, fan hon e fin hon haltar runt här hemma o ser smått labil ut hela dagarna, men hon e fin hon där med magen som står nåstan en meter framför benen på na, hon e mitt hjärtas varmaste svit,en svit som tillhör henne, jag försöker hålla rent där, känns viktigt o inte damma ner o spilla massa onödigt skit där,,,, känner att det bara blir viktigare, för när tiden går o jag lyckas hålla rent så vill jag inte offra all kärlek o slit jag lagt ner på den. ja ja jag älskar henne så.
nu sittr hon bredvid mig o ler,,,, hon liknar mig vid en hundvalp,,,, hm manligt!

så nog har jag det bra alltid jag ger kärlek jag får en massa tillbaks. vad e det som e viktigare än det?

Kommentarer
Postat av: Sparrisen

Snälla blogga min vän



Är som en braa film och man väntar på tvåan hela hösten..

vill inte vänta mer

2008-06-30 @ 02:03:01
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0