KONVENT TÅBIRA O NYA KRAFTER!!!!

Jaha då har man blivit en sån här,,,, en bloggare, trevligt, ett utmärkt tillfälle att åter få stå helt i centrum i min helt egna lilla värld,,,, har ju ett förflutet som narkoman o fängelsekund o har därför sett till att göra något åt det med risk för attlåta "bror duktig" så e det iallafall så det är,,,, man vet ju aldrig hur framtiden kommer att te sig men jag e iallafall nykter idag, har just kommit hem ifrån ett konvent där jag träfft massor av människor som gör samma sak som jag, nämligen lär sig att leva utan droger,,, ni ska bara veta hur svårt det e o skola sig till svensson. har ju aldrig tänkt på att jag måste kunna känna en massa som jag inte gjort förr,,, hemskt det här med sorg, rädslor o ensamhet,, har ju aldrig förr tänkt på att jag kanske blir ensam en dag, hur taclar jag det? fan vad rädd jag blir när jag tänker på det, sorgligt! men nu e det ju inte så ännu iallafall. min helt underbara jättegravida kvinn sitter här bredvid mig o fnittrar åt ett gammalt på tv, det får mig att känna det som att jag e ganska nöjd,,,,, mitt liv e ju lite så just nu,,, hon behöver mig,,, massor, vill att hon ska vara nöjd.

barnet beräknas komma den 5e juli så nu handlar det bar om typ 13 dgr tills det smäller... ja detta var ju ganska så trevligt. hörs imorrn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0