Hm,,,,

Så vart det med den lada dagen,,,, inte värst bra direkt,,, men tog sig allt efter att timmarna gick.
nu liger jag bredvid min flickvän o bloggar, känns inte alls så bra som det gjorde tidigare,,, orkar inte hela tiden passa mig för vad jag säger tycker o önskar mer,,,, allt blir liksom bara så djävla fel hela tiden,,
önskar att jag inte va så djävla rädd hela tiden, vill kunna säga vad jag känner utan att bli orolig för hur hon ska reagera.
VET! JAG VET ATT HON E GRAVID!!!!! men vafan, lite djävla måtta får det vara på konstigheterna iallafall, jag e ju faktiskt inte dum i huvet.
Men en sak har skett sedan jag börjat jobba med mig själv ,,, jag har börjat bli ledsen istället för att bli sne` o det e fan ett framsteg, tror att jag börjat få grepp om vad som borde göra mig sne´ o vad som borde göra mig ledsen,,,,, men har också fattat att jag har frossat i den där ledsamheten lite väl mycket ibland,,, kanske e så nu oxå, vet inte men kan va så.

vi har ju en ganska så manipulativ tonåring här hemma o det e väl det som gör att kommunikationen brister många ggr,,, känner igen mig som fan i pysen o vet vad han kör för knep ibland, men då jag vill sätta stopp för det så kan jag få en känsla av att han kanske tror att jag inte älskar honom, då e d tufft att höra att man gör fel,,,, blir liksom en bekräftelse på det man fruktar mest av allt.

ska ta ett nytt beslut imorgon bitti o det delar jag med mig om då. hm sitter å tänker på vad min kvinna tänker just nu,,, en suris kan hon va,,, men hon liksom spelar helt oberörd,,, det gör mig inget att hon e så mer,,, det retade gallan ur mig förut men jag har på något sätt hajat att det e väl så hon gör,,, guuud vad jag e tokig i den tjejen,, hon e verkligen nåt att räkna med den där maria. vi käpar hårt o intensivt med vårt struliga humör båda två,, fan det e en skön känsla att ha den där som talar om att vi faktiskt vill funka ihop, jag e inte rädd att se alla djävla issues vi har både hon o jag o vi ihop, för att jag vet att vi fixar det,,, det handlar bara om att ge det tid, massa kärlek o att ha tålamod så fixar vi allt,

jag e stolt som fan, vi har varit nyktra i snart ett år för fan, vi har ett fint hem, jag får höra att hon älskar mig varje dag, har minst en rysning av hennes kärleksbubblor lika ofta, fan vet vad jag vill! o det skrämmer skiten ur honom, för jag vill bara ha ett kärleksfullt liv. tack vi hörs imorgon.   hälsar till en god vän oxå, han vet att jag menar honom.

Kommentarer
Postat av: Arja Janne

Ärlighet vara längst, fortsätt med det!

2008-06-25 @ 02:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0