Glad igen,,,,,

Ny dag, nya tag,,, känner mig stark igen idag,,, solen skiner o jag har fått både kaffe, cigg o en djävligt stor snus,,, haha har ofta tänkt på om jag bytit ut mitt drogande mot nikotin,,, drar ju i mig en hel del skit varje dag. visst får det konsekvenser men som det ser ut just nu så får det väl väsa lite ur lungorna, e ju nykter o lever på det.

Ett nytt beslut va det ja!? vilket ska jag ta? till att börja med så ska jag va nykter idag, vad som än sker! o jag e djävligt tacksam att jag fick en nykter gårdag, sedan tar jag nu ett beslut att släppa det som skett igår kväll, inte värt det,,, ska försöka att se grabben lite mer än vanligt, o så måste jag sluta känna efter så förbannat!
Ska vara tillhands idag, ska vara kärleksfull mot andra o givetvs mig själv oxå,,, ska hålla i känslan jag har just nu,,, känner att inget kan få mig ur spår just nu o det e en känsla som jag uppskattar massor.

10 dgr kvar tills att albin kommer till oss, konstigt det här, så skumt att jag ej vet riktigt vad som e sant eller inte, det slår mig ibland,,, hörru jimmy! du ska bli pappa snart o då får jag kärleksbubblor! längtar som fan.
nä nu ska ta o ge mig ut i dagen bland de andra dödliga. o ja just det! GOD MORGON!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0