väntar ännu....

ja barnet har ej kommit ännu! sitter lisom i en dvala, o får inget förutom tattueringarna rätt. satt o va orolig idag,,,,orolig över min ekonomi! hahaha,,, behöver inte va orolig mer över sådant som pengar, behöver inte köpa droger, har inga mer skulder o jag får mat i magen varje dag. nej,,, tror att jag blivit bortskämd faktiskt. behöver bara tänka på hur det såg ut för ett tag sedan o vips,,,, så får jag ny energi.
ringde o grattulerade en gammal vän på hans födelsedag idag, han vart lite ställd över att jaf kom ihåg honom. kul att göra andra glada.
nu vill jag bara att min bebis ska ta o komma,,, han e fett seg den grabben, hm han e väl som far sin kan jag tro.
äh jag orkar fan inte skriva mer det här e djävligt trist ibland asså! fattar inte hur man orkar sitta barra skriva om sig själv varje djävla dag,,, jag ag jag jag o sen jag. e nog lite trött bara vi hörs.

Kommentarer
Postat av: syrran

ja vill läsa mera...du får väl åtminstone skriva 3 ggr om dan...d e väl inte fö mycke begärt..kram pårej

2008-07-12 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0