skönt att vakna,,,

det e skönt att vakna fortfarande,,, trode att albin skulle slipa bort de där sköna morgnarna med kaffe o cigg på balkongen, men icke, visst,,,! jag e lite trött o så men allt e så mysigt. har fixat i vårat hem, städat o fejat i två dagar nu med min underbara mor som e på besök. o om det e fint hemma, inge grus på golvet o så, ja då kan maria slappna av o göra det som hon vill,,, nämligen att bara få snöa in i albin. men gud vad hon e trött min ängel, nu efter hon ammat klart o albin vaknar igen så tar jag o matar med koppen så hon får sova till på eftermiddagen,,,, hon har ju knappt sovit inatt sade hon,,,, hmmm vill inte att det ska va så för att det kan bli dålig stämning o det vill inte jag.
guuud va de e härligt att leva asså,,, fan vad tacksam jag e, hela tiden bara reser sig alla strån på kroppen för att jag e så lycklig, det finns inget som slår livet när man gör rätt grejor,,,,, nu ska jag ut o leva det så hörs vi ikväll igen,,,,, kram.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-23 @ 07:09:41
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0