oj vilken dag!!!!!

har haft en väldigt svängig dag idag,,,,,, började med att skämma bort min lilla pingla litet,, tog en bra lunch med maria o hennes familj som kommit på överaskande besök igår kväll. avrundade förmiddagen med att bevittna ett plågsamt besök hos tandläkaren,,,,,,,,,, fick ett samtal,,, vill du va talare på ett möte ikväll? japp sade jag utan att tveka en sekund, sen gick det en sekund o jag vart livrädd! men vafan tänkte jag, jag kör.
åkte till köpcentrat o fortsatte att frossa i butiker med maria,,, jag njöt så varje sekund,, tänk att jag står här idag,,öh, med detta livet! blir så överväldigande ibland att jag nästan tappar andan.
då jag kom till den lokal jag skulle tala i senare på kvällen så va jag lugn, visste att jag hade något att ge,,, det bara måste va så, dom har ju gett mig så mycket o nu skulle jag bara ge lite tillbaks,,,,,det gick bra faktiskt,,, växte av det massor. sen avslutade vi kvällen på en mysig liten restaurang inne i stan, var så lycklig då,,, där gick jag med med rak rygg, nykter o städad, hungrig o trött men fan så lycklig,,,,, sneglade litet då o då på min högravida kvinna som liksom släpade sig fram efter gatan, hungrig som fan hon med, som en hungrig skadeskjuten lejoninna med bytet i sikte,,,, men så ser jag att hon ler ändå,,, fan va fint det kändes. kan inte annat känna love just då! mätt o belåten satt jag sedan ohöll på att somna på plats vid bordet där vi åt,,,, ville hem till soffan,,,,, gick till bussen, åkte hem satte mig i soffan ca22,20,,,,,,äh men va fan! telefonen ringer, min terapeut  talar om att grabbarna som bor på hemmet har supit!!!!! på med kläderna, ut på gården , möter bosse o åker för att bistå med det jag kan, o världens drygaste fyllon möts jag av,,, verkligen patetiskt att se hur man varit, ja egentligen hur man e om man ej e nykter. så massa bra saker har hänt idag,, o så lite keff oxå.... det behöver jag,,, får aldrig glömma vart jag kommer ifrån. kram 

Kommentarer
Postat av: syrran

min brorsa...han e frisk nu!MIN BROR,d finns inte. MIN BROOOODER! ja....d e min bror,fan va skummt ja har faktiskt en frisk bror,ja d har jag d e skönt....ÄLSKAR DÄJJ BROLLAN!!!!

2008-07-16 @ 00:36:18
Postat av: Lollo

Ville bara skicka iväg en tanke till er båda! Ni är såå fina =) Hoppas er ängel kommer snart. Kramisar

2008-07-16 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0