nytt liv...

japp jag har ett nytt liv idag,,,, o det nya livet älskar jag,,, det e ju inte en dans på rosor men jag e helt nöjd fan.
nu har jag ett barn, det känns helt ofattbart för mig asså! jag lever en kvinna som jag älskar tokmycket,,, hon har en grabb som jag älskar som min egen,,, jag e far åt ett litet barn som e så vackert som jag älskar, jag har bra kontakt med min mor o mina systrar igen o det e jag så tacksam för, jag har goda vänner som bara vill va mina vänner,,, de förväntar sig inte mer av mig o de älskar jag,,,,, jag tattuerar o det älskar jag,,,,,, min oro över pengar e borta tack vare att jag inte tar droger mer, jag har pengar på fickan o mat i alla mina skåp, vi har fyllt vårt hem med en massa fina saker jag o min ängel,,, saker som vi äger,,, som e våra,,, inget stulet eller så o det e en djävligt skön känsla att verkligen äga det man har, o på tal om känslor så börja jag även äga mina känslor o det e grymt.
asså jag behöver påminna mig om hur allt blivit ibland, för jagtappar nappen då o då,,,, påminna mig om vad jag uppnått på bara typ ett år, för jag har drömma o mål som ja vill kirra o då behöver jag komma ihåg var jag va o jag e idag för att bli upmuntrad att fortsätta sträva efter det jag vill ha. för nu sitter jag o känner att det luktar spya om mig,, hahahaha ja fyfan vad han e skön min grabb,, lixom ba äter skiter o spyr hela tiden.
ida kommer jag ihåg att återigen ta ett beslut att va som än händer så ska jag va nykter idag, jag ska lova att inte va sur i onödan,,,, va det igår, men vad har jag o va sur för??? ser ju nu när jag läser hur mycket kärlek det finns i mitt liv,,, o kärleken det e den viktigaste ingrediensen i ett bra liv..... o så får jag ju inte glömma att jag faktiskt börjar känna en ganska stor kärlek till mig själv oxå,,,viktigt viktigt!!!!! ha det så hörs vi.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0