nähä!!!!

det e då fan vad tiden ska bli t o gå sakta nu då,,,, nu e det tre dagarsedan mitt barn skulle trillat ut ibalnd oss.
hm! mitt tålamod e ändå starkt, trots att det inte e så bra,,,, ha det e svårt att förklara men jag vill säga att jag iallafall har ett tålamod,,, tänk vad sköntom jag sluppit lära mig att vänta, då hade jag heller inte behövt ett tålamod,,,,, men det måste ju vara så, då hade jag ju inte ens tänkt på att jag väntar, utan skullebara kunna låta det ske lixom,,, skönt det skulle va, bebisar e ju så de slipper ju vänta behöver bara vara det dom e, o få det dom nehöver för att kunna vara det, o det får dom genom att endast vara det, vara bebis skulle va skönt det!.
Har en känsla av tacksamhet idag, ja just idag känner jag en speciell tacksamhet, har köpt smink åt min pingla, o hon älskar ju smink o sånt,,, e tacksam för det,,,, e tacksam för att hon e en milf, en riktigt sexig morsa e hon maria. satt på stan idag med henne o vart så tacksam, hon e helt utan att tveka den vackraste lilla pingla jag lagt mina rödsprängda ögon på! o så e hon min! tacksam för det, anton älskar mig,,, det vet jag, tacksam för det med, att jag älskar tillbaks numer e jag än mer tacksam för,,, vill fylla mitt liv med massor av kärlek nuförtiden, e så trött på att va arg, har faktiskt gjort ett bra jobb med just det,,, det att vara glad så ofta som möjligt,,, visst händer det saker hela tiden men min glädje o tacksamhet tar alltid över tillslut,,,,allltid.
sitter o ser mig om i mitt hem, ser att vi faktiskt har fått ett fint ett, det sitter en fin tjej bradvid mig, en mycket bra vän ligger på min soffdivan o jäser efter att ha ätit mat som ja lagat, hans lilla syster sitter bredvid honom o ser helt nöjd ut,,,,leeeeer! haha tänk att livet ser ut såhär nu, för ett år sedan hade ja inget hem,,,, jag var smal som en etiopier, injicerade knark för tusenlappar varje dag, kände mig förföljd dygnet runt, litade inte på någon, var väldigt oberäknelig o våldsam..... fan jag nästan gråter när jag ser tillbaks på mig själv, nästan gråter gör jag oxå av tacksamheten söm samtidigt slår alla minnena i småbitar!!!!!!! en smärre förvirrad liten gosse med en arg min, en stor sorg lyser ur hans ögon,,,,, han saknar mod att stå för vem han e,, han kan inte vara liten o sårbarden här gossen ja ser,,,, nej för då äter man upp honom. han vågar ej heller lita på dig för då kommer du bara att luras,,,,, minst av allt så vågar han älska,,, för om man älskar så kan man få ont jätteont,,, han har gjort det en gång o det sved verkligen ont.
pang något hände!!! han öppnade sina ögon, mötte sig själv o såg att det ha trott stämde,,, ja det stämde faktiskt,,, men det va inte farligt,,, inge farligt alls,,,,,,att leva.
han e jag, o jag älskar idag, känner att jag e älskad, jag litar på fler idag men inte alla, att det gör ont har jag förstått e priset man kan få betala föt att få smaka på livets goda. nej nu ska jag ägna mig åt livet gen,,, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0