kärleken.....

ja fy fan vad skönt det e ..... anton kom hem idag,, min vackra lilla skit,,, vi sitter här nu allihop,,, hela vår familj,,, vi har dukat upp med olika goda ostar, salta kex o druvor, vi äter o känner kärleken i hela rummet,, jag ryser då jag ser tillbaks på hur det varit,, bott i källare, i bilar o hos andra inte så värst rumsrena polare. ångesten va lixom det som präglade hela mitt liv då,, trasig i armvecken efter allt stickande där,,, tunn som fan, skämdes för att jag fanns till. jag visste aldrig vart jag skulle sova då jag tände av,, visste aldrig hur jag skulle få kraft att orka med ett enda steg till därute,, va så djävla trött på o hela tiden bara slita för att få en dos, få en sovplats, lite mat. det va allt jag gjorde,,,, jagade o slet för att kunna fortsätta äcklas av mig själv,,, hela tiden.
mmmm,, o nu sitter jag här med en familj!!!? vad fan va det som hände,,, jag e den tacksammaste personen i mitt liv... jag ser åt sidan o där sitter de... min lilla familj,,, vi bor trångt, jag trivs med det,,, vill att de ska finnas o höras hela tiden, känner mig trygg då,,, vi e inte rika,, men det känns så,, det känns som om våra tillgångar aldrig kan ta slut, känns så just nu iallafall,,, tror det e kärlek som berikar oss så.
visst vi blir arga ibland,, vi blir dumma oxå,, men vi älskar varandra passionerat, faaaaaaan vad det e vackert.
medans vi ätero talar om vad vi upplevt under tiden vi varit ifrån varandra under sommaren så ligger den nykomne albin där pappa mest av vill ligga hela tiden,,, nämligen o suger på mammas tutte,, en vacker mamma e vad hon e,,,,, stämningen gör att skinnet bara reser sig på hela min kropp,,, nu ska fortsätta njuta medans livet bjuder detta till mig,,,, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0