känns bättre nu,,,,

a det känns mycket bättre nu,,, min ångest e väl fortfarande väldigt påtaglig,,, jag vill inte såramaria,,, faaaaan jag vill inte det.!!!!
nu e det så,,, även jag vart sårad men det betyder inte så mycket faktiskt,,, det e det som e skillnaden numer,, jag försöker inte få det att låta som att jag oxå vart ledsen eller att hon va oxå dum,,, nej, den funkar inte mer för mig... jag vil ta ansvar för mitt liv o mina beteenden själv,, jag har varit djävligt dum nu o det gör så satans ont att jag nästan går sönder,,, kan ej reparera heller o det gö att jag får lite panik.
men det känns som sagt mycket bättre nu, det vart en bra dag o jag kunde släppa tankarna på det som skett igår, vi va o åt ute o handlade lite, märks att jag har blivit mer vuxen i mitt sätt att tackla livet fan, så skönt att inte bara fastna i allt jobbigt hela tiden,,, kan ta en paus då o då för att va med i livet trots att jag har det jobbigt inom mig. behöver inte va som en unge som ej fått sitt godis o bara tycka synd om mig själv hela tiden,, fan vad det e skönt asså! nej då vi va o handlade o åt så lixom talade vi inte om problemen vi haft,,, vi bara gjorde det vi skulle o vi såg till att ha trevligt under tiden,,, fan det e ett tecken på mognad,,, stolt jag blir.
jag har en fantastisk relation med min kvinna o vi älskar varandra så mycket,,, kan säga att det e så, för jag vet det o det har jag aldrig kunnat förr. ja e säker på vad jag har för kvinna, hon e ärlig mot mig,jag e ärlig mot henne, hon e den hon e med mig o jag med henne, fan vicket lyx, minns hur jag har tampats med att inte kunna stå för vem jag e av rädsla för att bli sårad i helamitt liv o nu e det såhär!! det väl häftigt ändå.
ja livet e verkligen ingen dans på rosor men om jag inte kan acceptera det för vad det e "vilket ofta e fallet" så kan jag heller inte ta del av det, om jag inte kan visa att jag kan bli ledsen, då blir jag heller aldrig riktigt glad,,, om jag inte kan va riktigt djävla arg´, ja då kan ja inte heller veta vad kärlek e... det e så för mig iallafall,,, det e motsättningarna som håller mig nyfiken på livet, det e dom som gör det intressant att leva, det e passionen för resultat som jag tillfredställer genom att va nyfiken, o dt e tack vare att jag e nyfiken som jag fortsätter,,,,, det e samma sak med allt för mig,,, just e det kärleken som e på tapeten det varierar om jag bara har ögon o öron öppna..... jag älskar dig maria tack för att du berikar mitt liv med din existens o ditt glödheta temperament.

Kommentarer
Postat av: Adam

Faan jimmy de där var braa..



första gången i mitt liv jag läser ett sånt tillfrisknande i, oo de bästa,, de vaa abolut inge aa fraser.. De va helt enkelt livet

2008-07-30 @ 02:25:13
URL: http://marjavaara.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag älskar dig.. du e en fantastisk man!

2008-07-30 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0