jaja,,,,,

jaja jag tänkte väl ta o blogga igen då! skönt att äntligen komma ur den där dimman jag varit i ett tag nu,,,, ter dagar kvar nu tills bebisen kommer, nervigt värre!
hon e trött nu,,,, min kvinna alltså, hon tappar nappen fort som fan, blir sur utan direkt någon anledning. hon hör inte vad jag talar om för att hon e så disträ, o därför så måste jag upprepa allt, då blir jag trött o hon blir sur.
men hon e söt när hon e arg,,, ja fyfan vad hon kan bli ful om man säger det till henne! nej hon e bäst i världen,,,, vet att hon e lika kär i mig som jag i henne.

nu har vi haft besök hemma i en vecka o nästa besök avlöser det gamla idag, marias syster kommer idag,,,,, ska bli kul.
har blivit väldigt social på senare tid, ja ja vet inte om jag e direkt kul o snacka med eler så men jag tycker om att ha folk omkring mig hela tiden. o nu e morsan här, verkar som att hon bestämt sig för att allt jag säger kan användas emot henne in a court of law,,,, skit defensiv me allt,,,, satmara!. nä då hon e fin hon med.
ska tattuera idag, har gaddat varje dag nu o känner att jag ska ta en paus igen, jag tappar liksom sugen på själva konsten om jag frossar i det, har ju funderat på det där med att öppna en studio rätt länge,,,,, men tänker då på hur det ska bli om jag måste, kommer ihåg hur det va på bildlektionerna när man va liten,,,,IDA SKA VI TECKNA TOMTAR!!! O DOM SKA SE UT SÅHÄR O SÅ SKA DOM BÄRA PÅ EN SÅNHÄR! BLA BLA!  nej fyfan gjorde aldrig som dom sa,,, inspirationen bara flöt av mig då jag fick order. nej ska nog tänka lite mer på det där innan jag tar ett beslut...

Hmm,,,,, beslut va det ja? idag ska jag va nykter, jag ska va kärleksfull mt min kvinna o emot mig själv. jag ska städa,laga mat tattuera o sen mest av allt så ska jag ha tålamod med det gud ger mig idag. kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0