idag ska det ske!!!!

javisst idag ska det komma en unge till världen,,, men det ser ut som att min kvinna inte e redo att "släppa taget",,, nä då det tar den tid det tar. min granne va full igår, kändes så tragiskt att se hur han horade för att få sig en bärs hos grannen,,, liksom låtsades va trevlig o glad över livet nä jag vet att hanva en plågad själ i ett djävligt utsatt läge just då.
har tattuerat massor med folk denna vecka,,,, har utvecklats en hel del märker jag o andra med för den delen,,, det e så djävla skönt o bara snöa in i ett stort motiv, o liksom bara leva i just det jag gör då, allt som sker bara liksom kan få göra det,,,, för jag,,,,, ja tattuerar! ja det e skönt.
min nya sponsor vill att jag ska börja jobba på i stegarbetetsguiden,,,, men jag ,, jag bara lovar o lovar,,,,, en del saker försvinner liksom inte bara genom att jag slutat droga. men så e det ju så att jag ska snart bli pappa o e rätt mycket uppe i det,,, måste liksom bara få vara det oxå, min sponsor e nig en av de mest kärleksfulla personer jag stött på inom den rörelse jag lever nykter genom, men han verkar tuff, o så vet jag ju vem han e sen jag var aktiv knarkare,,, en liten tuff otäck djävel va han där, så genom att ja mött honom i det skick jag gjort idag så ger han mig oxå massor av hopp.
ok livet då,,,,,, ska gadda idag,,, kl 12,00 tror jag det va, en bra tid tycker jag att det e. ska va en bra pojkvän, en kärleksfull kompis, o så ska jag ha tålamod idag igen o igen o igen! men så måste ja ta det där beslutet igen,,,,,,,,, idag ska jag vara nykter vad som än sker!!!!! nu ska jag gå o väcka envän som sov på min soffa inatt.

Kommentarer
Postat av: Conta

Hoppas det kommer nån bebis idag/natt och lycka till...





Kram/Conta

2008-07-05 @ 19:56:25
Postat av: jännu

varma lyckönskningar till er Jimmy!!!

känns underbart att det går bra för dig/er!

kram jännu segel!

2008-07-07 @ 12:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0