hej o hå!!!!

ja nu börjar jag få lite koll på läget,,, har varit ne jobbig vecka på många vis,,, en underbar på annu fler vis.
har fått rutin nu jag o maria på detta med matning, blöjor, mys, o så har jag satt igång att tattuera igen,,, tror det e bra att kasta sig in gamla rutine så fort som möjligt.. det e ju så att albin kommit in våra liv o inte tvärtom.
känner mig lycklig idag, lite seg men djävligt glad över att få vara jimmy, jag e nykter, jag har kärlek, det enda jag inte e tacksam för idag e att det e så innihelvete varmt att man fan får slag nästan.
vaknade imorse av att min älskade lilla ängel bad mig att gå upp till albin,,,, hon ville sova,,, fan va mysigt det e att få vara med om detta asså!!!
igår hade vi en ganska jobbig dag,,, maria har inte fått tillräckligt med bröstmjlk så vi ger albin tillägg o då känner hon sig otillräcklig,,, ja förstår precis hur hon känner,,, så djävla jobbigt att jag inte kan göra annat än att bara se på o finnas till,, skulle underlätta om det fanns någon sån mirakelkur som gjorde att mjölken ba sprutar ur tuttarna,,, men det finns ju ingen sådan. tror iallafall att det blir bättre snart med det där.
nu sitter pinglan o äter, albin sover o jag sitter o skriver,,, hahaha,,, fan har ofta tänkt på hur en del människor kan skriva att "nu sitter jag o tittar på tv o äter kalaspuffar" när jag vet att de sitter skriver när dom säger så! märkligt vad folk e dumma egentligen,,, snacka om dålig på att ljuga lixom.
idag ska jag vara nykter vad som än sker,,, ska va en bra man idag, min kvinna ska jag försöka ta hand om så bra jag bara kan, ska försöka få henne att känna lite mer av den kärlek jag känner till henne idag, vad söt hon e, hon satte just et plåster på mitt ben. mmmmm vi har en fin relation jag o min ängel,, känns så skönt att vi ej glömmer varandra i all denna snurr som vi lever i, vi stannar alltid till minst en gång om dagen o lixom bara visar att vi e viktiga för varandra,,, det e så fint tycker jag,,, när vi e som mest stressade eller oroliga så gör vi det oftare... fan vad jag e kär!!! ska gadda lite idag ska bli skönt att möta lite nya människor,,, fan det e alltid intresant... ha en bra dag,,,, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0