ganska skönt ...

morsan har kokat kaffe, hon sitter o lser korsord vid mitt matbord,,,,, ska jag baka bullar idag? klart du ska ! så nu e hon iväg o köper ingredienser. jajaaaaa det e ganska skönt...
vaknade o hade djävligt ont i luvan idag, syrran ringde o lät som att hon varit vaken typ jämt, jag saknar henne, vi har en väldit speciell relation hon o jag, tror att det kan va för att hon fått så mycket stryk av mig,,, hahahaha. nejdå, men jag vill att hon ska ta sig hit snartså jag får umgås lite med henne, hon har alltid varit en trogen vän min lilla syster. trots att jag varit som jag varit så har hon liksom backat upp mig på alla sätt, kan liksom inte förstå varför men antar att hon bara e sån.
det gör ont i mitt hjärta när jag vet att hon blir sårad, vet att hon blir det ibland men hon låtsas som att inget berör henne, o då gör det ont, för jag vet, när hon säger att hon e arg så menar hon att hon e ledsen, när hon säger att hon e fundersam så vet jag att hon läker sitt lilla hjärta,,,, för hon e sårad, o när hon vill slå någon på truten så vet jag att hon egentligen skulle vilja gråta,,, det går inte att lura en storebror, inte en storebror som bryr sig.

hörde idag att hon var ledsen över att hon kunnat komma hit, ska sluta tjata om det nu, vet att hon inte orkar förklara mer.

jaja,,,, idag ska bli en bra dag, jag ska va en bra pojkvän idag igen! tror att jag blivit en skitbra nu på slutet faktiskt! jag ska tattuera min styvfar oxå ska bli djävligt kul,,,,, men usch!!!!! styvfar,,,, min styva far!!! vissa ord vet jagbara inte hur man kom på assså,!!! nåja finns väl en förklaring till allt, men just vad ordet styvfar kommer ifrån tror ja inte jag vill ha storyn bakom.

nu har vi gått 7 dgr över tiden,,,, tror inte att det kommer någon bebis ändå. e så djävla trött på o vänta så jag har slutat med det,,,, nä nu ska ja ta en cigg en stor kopp med kaffe.....JA!  just djävlar,,, idag ska jag lova er o mig själv att jag ska vara nykter vad fan som än händer! så idag behöver ingen pundare va orolig, jimmy blir där han e idag oxå... hahaha, men ni vet att ja ser er,,, hmmm o hör er. SÅ LÄGG AV!


Kommentarer
Postat av: syrran

ja va man har sin storebror till...det vet jag!förresten så ha väl du fått en del stryk av mejj me!haha... ingen människa som va nere på PC den natten komme att glömma det,du vet va ja menar

2008-07-12 @ 10:36:58
Postat av: Sparrisen

jäävla goda bullar är det,, ville bara säga de

2008-07-12 @ 23:24:41
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0