fy attan!!!

guuud vad han e fin! nu lever jag för dig gubben,,,, tänka att du lixom bara tog över på ett ögonblick,, du vände uppochner på allt,,, o det e jag glad för. jag måste nu lova dig att börja ta än mer ansvar för hur jag lever mitt liv, ska försöka låta din oskyldiga blick förbli så,,,, jag älskar dig så ja nästan spricker lilla vän, när jag ser di i ögonen sådär länge som ja brukar gör, duvet då jag talar om för dig hur mycket jag älskar dig,,, så ser det ut som om du fattar,,, e det så? sånt tänker jag på hela tiden,,,, undrar om jag e4 tillräcklig. vill bara tala om att mitt hjärta har ett nytt rum nu,,, det du byggt på i tio månader,, nu har du flyttat in där o jag vill hälsa dig välkommen hem min älskade unge, kram pappa.

Kommentarer
Postat av: Ida

hihihihi vilken pappa! jag blir så glad i hjärtat när jag ser det där uttrycket du har i ansiktet där. det lyser om er. far och son. Kram

2008-07-22 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0