en jobbig dag.....

usch, igår va ingen toppendag direkt,,, va så osams med min ängel!! gjorde o sade så dumma saker till henne o ja skäms så innihelvete!!! gud vad jag älskar henne, maria min drömkvinna,, o så blir det så djävla fel ibland.
vet att det kan ha o göra med all den stress som vi upplever nu med albin o allt men det ska inte bli så att man blir dum för det,,, ok det va en gång,, vi bråkar sällan o jag vet att man bör göra det ibland oxå,,, lixom rensa luften,, men både jag o maria har ett djävla humör båda två så det blir lixom ett krig som mellan nord o syd då vi går ut på fältet.
idag ska vi iallafall gå ut o ha det lite mysigt o lämna kryptan vi bor i, har suttit fast här för länge o vi går inpå varann hela tiden,,, klart det blir jobbigt.
jag ska va en bra kille ida, ska va en förstående man, en bra vän o jag ska framförallt vara nykter idag.
vet inte vad som gör det men har fan inte ens tänkt på att jag vill knarka på jättelänge nu. kan vara för att jag har annat o tänka på men jag brukar bli sugen på droger i just sådana situationer,, massor att göra stress o brådis.. hmmm får för mig att mitt problem inte längre e att hålla mig nykter mer,,, snarare hur jag ska få till livet på bästa sätt,,, hur ska jag vara,? hur vill jag vara? o vem vill jag vara,,,,,,,,, vad vill jag ha i mitt liv som i sin tur bidrar med den kvalitet som jag önskar ha på livet??? jaja ska fundera på det tills ikväll så skriver jag mer om det då,,,,,kram. 

Kommentarer
Postat av: arga syrran

man får inte bråka när Albin e me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då blir jag nervös...

2008-07-29 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0