de e nice!!!

ja fan de e nice,,, känner en obeskrivlig känsla idag,,,, ser att jag lyckats ganska bra fanimej,,,, å guuuud va snygg hon e min tjej, hon e fan det vackraste jag vet,,blir ju inte mycket brottning såhär efter att hon fött barn o så,, men gud vad jag längtar efter att få henne igen,,, hon doftar så gott hon e så vacker o jag älskar henne så jag kan dö.... men den som väntar på något gott!!! tror det bara stärker vårt förhållande,,,, sen e det mysigt o längta efter varandra,, jag saknar maria ofta som fan,,, det räcker att hon o jag inte kramats nog ofta en dag så saknar jag henne, när vi sitter för långt ifrån varandra framför tvn så saknar jag henne,, det spelar ingen roll om det blir sådär varmt så man nästan kladdar fast o varandra o det blir lite oskönt,,,,, vill att det ska va så... mmmm jag e så kär i henne.
Idag kom det en kund som jag gaddat o han va så nöjd,,, sånt gör mig glad det e den på bilden här.
ja den e djävla cool faktiskt,,, undrade vad han ville då han sade att han ville ha en raggarclown??? men det va en häftig ide,,, nej nu ska jag va med mitt barn o min kvinna... hörs imorgon.... 

Kommentarer
Postat av: Adam

Sååå sjukt jäävla snyggt jimmy...

Du ska få göra nått liknande på mitt lår, fast en som påminner om mig..

fortset me det du älskar

2008-07-25 @ 01:56:08
URL: http://marjavaara.blogg.se/
Postat av: david

Riktigt snyggt! en polare hittade dej och sa att du tatuerade? har läst igenom din blogg lite smått. ska ta de riktigt senare. men jag kan inte säga annat än att jag är riktigt stolt över idivider som dej! hoppas de fortsätter framåt för de!

p.s. du kan väl höra av dej till min mail ifall jag har missuppfattat att du tatuerar.

(daviid[email protected])

Mvh David

2008-07-31 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0