hon e borta.

jag o anton e hemma, maria har åkt med albin till smedjebacken,,, det blev så tyst när dom åkte, jättetyst.
jag ringer hela tiden o e orolig som fan, vet ej varför men det e ju så att man ej e så van attva päron ju,,,,, för vad som helst kan ske o då e jag inte där.
vi har ju hängt rätt mycket o det e väl dags att vi tar o gör saker lit själva nu iband,, men det e jobbigt.
nu ska jag precis börja tattuera, första som skulle komma försov si o ställde in för en ny tid, men halv ett kommer en annan. vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu e hon hemma o hon älskar dig.....

2008-12-28 @ 11:13:08
Postat av: Bosse Gustafsson

Han ska inte va så stor itruten han som har den här BLOGGEN för det är ju så att utan mig har han fan inte haft nå jävla sån här fjantblogg de är första gången ja skriver på en sån här.



Med vänlig hällsning från FARSAN till han som äger bloggen

2009-01-07 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0