trött,, ont i huve`t o kaffet funkar inte!!!!

ja jag e så seg idag,, regnet piskar ner mot marken, ja har ont i skallen o e trött som fan!!! fattar inte varför? får ju sova på nätterna!!! tror att det kan va för att ja inte kan slappna av,,, e så orolig hela tiden,, ligger han i sängen? sover han? andas han? vart e han?!!! panik för alla tankar jag får om albin på nätterna,,,,
drömde ett par konstiga drömmar inatt,,, en handlade om en slags syra som någon upfunnit,, han skulle ha sexhundratusen för en liten flaska av den,,, den syran va speciell, man behövde ha den i kontakt med hud innan den blir aktiv så den började fräta,,, så han blandade ett glas med syra o saft till mig som jag fick som ett prov,,,, jag kunde ta syran i munnen o sedan spotta ur den på saker som jag ville skulle frätas,,, det roliga slutade dock då jag märkte att jag inte såg så bra!!! mina brillor hade ju självklart fått si en törn så det hela slutade med att jag funderade på hur jag skulle få ihop 8000 till nya glasögon, för utan dem kunde jag inte tattuera o om jag inte tattuerade så hade jag ju inte råd med nya,,,, ja så nu va det kris,,,,,, sen efter det så drömde jag en hemskare dröm men den vill jag ej tala om,,,, har just börjat smällt den,,,,,,

idag ska jag va nykter vad som än händer,, jag ska va en bra man, ska va en god vän, o jag ska tänka på att ej stressa så mycket med allt,,,,,, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0