saknar henne så......

ja det har blivit så,,, albin har tagit över både min kvinna o min sängplats,,,, känner att jagsaknar henne massor,min kvinna,,, nu e det han som sover bredvid henne, det e ha som suger på hennes tuttar,,, det e honom hon uppvaktar med all sin uppmärksamhet!! osv,osv,,, hahaha ja men det e så! faktiskt så kan jag känna att jag e litet avundsjuk på honom,, han har det bra den där krabaten,,,, samtidigt som jag känner att det e lite jobbigt att sätta mig själv sist hela tiden,, känner en stor sorg över det, ändågör jag det ed glädje, detta e en vacker årstid i mitt liv,,, en helt ny, oförstörd oskyldig o behövande liten människa har jag fått ansvar över,,,,, det e stort det,,, fyfanvad stort det e!!!
men jag saknar henne massor,, ja nöjer mig med att se henne så ofta jag kan,,, ser på henne o försöker bli mätt på det,,, men blir bara mer hungrig av att fresta mig så.
ja gud vad jag älskar den där kvinnan,, tänk att jag gör det! tänk vad tokigt det blev,,,,,, viips så va vi lixom här helt plötsligt. vi har hittills gjort ett superjobb hon o jag o det e jag så stolt över.
vi har snart varit nyktra i ett år, det har gått fort!   vi har skaffat tillökning, anton känner sig trygg hos oss,, han litar på mig o det e så viktigt,,, men hur ska jag kunna förklara för honom att det inte finns några garantier för att livet alltid kommer att se ut så här?? jobbigt som fan,,, visst önskar jag av hela mitt hjärta att det ska bli så men jag kan ju inte lova...
mmm det där med löften,, har ju fått en del som liten,, stora o små,,,,, klart du ska få det o det,, o klart vi ska göra et o det,,, men icke har det skett, varken det ena eller detandra, jag aktar mig som fan för att lova saker jag inte håller numer,,, har ju redan svikit så många o genom att inte lova mer så betalar jag tillbaka litet,,,, f i helvete vad ont det gjorde när man som liten fick löften av en alkoholiserad styvfar som han aldrig höll,,, ja han älskade mig då han var full men annars  skydde han mig som pesten,,, med tårfyllda ögon så ville han alltid ställa allt tillrätta när han va full,,, han ville väl kunna supa vidare utan att ha ångest för all skit han gjorde till vardags. han kunde kramas o lova en massa saker som han aldrig höll... fy vad ledsen ett sånt barn blir,, för när kärleken inte finns där så byter man ut den mot drömmar,, drömmar om saker o ett roligt liv att leva,, kanske om en motorcross eller ett tv spel,, eller kanske mot en resa till något sommarland eller tivoli....... eller tillochmed bara mot lite godis,,, ja så var det ofta för mig iallafall,, jag drömde om det där lyftet hela tiden o varje gång det luktade vinst,, så krossade han det genom att öra mig besviken varje gång,, o jag vart lika ledsen hela tiden,,,, trots det så va jag ju en drömmare o jag hoppades!!!! hade verkligen hopp!! så jag gick ju på det tils jag va ganska gammal,,, då slutade jag att lita på människor,,,,,,, därför e det viktigt för mi att inte lova för mycket,,,, säger jag att det blir så blir det,,, annars blir det ett "vi får se" eller ett "nej". fan det e inte svårare än så... anton ska kunna lita på mig,,, ja älskar honom så o vill att det ska va ok att säga nej,,,, ett nej kan man lita på iallafall.
nu har min kvinna vaknat,,, ska jaga efter henne litet nu o få lite uppmärksamhet,,, kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Gunnar Jonsson

Hej Jimmy Och ett stort grattis till grabben,



Jag har tängt mycke på de du sa på ditt föredrag som du hadde i smb, och hur du upplevde din uppväxt med T, när jag tänker till baka på alla dom år jag har känt dig, så kan man undra, varför märkte man inte då hur ni barn blev behandlade av ,,T Fast jag hade en alkolliserad pappa så ramlade inte polletten ner, i och för sig så var inte behandlingen av barn inte ens i närheten av varandra, men jag hade precis samma känsla när jag skulle träffa min pappa som när jag skulle träffa T,, frågan var alltid, i vilket tillstånd är han i i dag, och var han full så drog man sig undan,,, men att jag inte fattade att ni barn som var små inte kunde dra sig undan, ja i bland är man skälvisk,,,



Hoppas de går bra för dig o de dina, de önskar jag av hela mitt hjärta,,,



Hör hjärna av dig,,,

Gunnar

2008-08-17 @ 12:17:27
URL: http://web.telia.com/~u45302294/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0