29 år.....

idag fyller jag år,,, vet ej då jag verkligen firade en födelsedag,,,gör det ej idag heller men jag vet att jag kommer att minnas den,,,,, vi har haft en mysstund jag o proffessor albin,,,,ja han e så söt den lille skiten,,,,,,
snart ska de komma från mitt gamla behandling shem o hälsa på..
albin har legat i sin baby sitter o lyssnat på gasoline,,,, vet ej men det verkar som att dom utgår från att deras musik ska vara barntrallvänlig.... han blir lugn när han lyssnar på höga ljkud... hahaha undrar om det beror på nåt genetiskt....
nej jag måste sluta nu,,, lovar att ta mig tid ikväll igen,,, kram på er.

Kommentarer
Postat av: lina och andreas

2008-08-17 @ 18:51:41
Postat av: lina och andreas

grattis på födelsedagen :)

2008-08-17 @ 18:52:15
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

han e så jävla gullig Albin! :)

grattis btw

2008-08-18 @ 23:58:42
URL: http://hugelajto.blogg.se/
Postat av: Kanta (Marias bror)

fan va bra du skriver Jimmy...forsätt med det o hoppas vi ses nån dag...tänkte nästan komma upp till er ...om jag får nån tid över...mycket jobb hemma nu...hör av er iaf...o jag med..kram på er gullungar....Henric"Kanta"Bohm

2008-08-29 @ 18:37:12
Postat av: kanta

förbannat...glömde ju säga GRATTIS ...sry hälsa alla...o krama allla oxå..dej själv med...från mej...kram....

2008-08-29 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0